Ernst Lubitsch
Lubitschen berezko gizarte satiraren lehen adierazgarria, eldarniozko mansione batean bizi eta bere alaba ezkontzearekin itsututa dagoen handiki baten arazoak kontatzen dituena. Honen aldean, bere bizimoduari konponbidea bilatu nahian dabilen gainbehera egindako aristokrata bat. Gerora, amerikar ?screwball comedy? izango zenaren zantzuekin, Lubitsch bere estiloaren oinarriak ipintzen hasia zen.