Ernst Lubitsch
Artisau batek panpin mekaniko bat sortu du neska gazte baten lekua har dezan, honek ez baitu bere senargaia denarekin ezkondu nahi. Lubitschek E.T.A. Hoffmanen kontakizun batean oinarritutako maitagarrien ipuinari umore fina jartzen dio, eta Ossi Oswaldak beste ordezkatze kasu bati etekinik handiena aterako dio. Lubitsch beraren aburuz, bere alemaniar pelikulen artean hiru onenetako bat.