Ernst Lubitsch
Lubitschek 1920an ekindako Shakespearen bi egokitzapenetan lehena, Basati bezatua-ren bertsio librea da, bi alaba zeharo ezberdinak, Gretl xarmanta eta Liesl etxekoia, dituen garagardogile trakets eta txoriburuari buruzkoa (xelebre antzean diharduen Emil Jannings). Filmaren arrakastak bertsio berri bat eragin zuen zinema soinudunarekin, hau ere, Henny Portenekin.