Ernst Lubitsch
Shakespearen sorkuntzaren bufoi-bertsioa, Capuletotarrak eta Montescotarrak bavariar, zakar eta arrunt bihurturik, ia pertsonaia guztiak eldarnioaren zorian daude, gailurra mozorro-dantzaldi bat delarik. Lubitschek egindako iraupen laburreko azken komedia izan zen.