Ernst Lubitsch
Yeggar pailazo konkorduna, ikuskizun ibiltari baten zuzendaria, dantzarietako batekin maitemidu da. Neskak pailazoaren desioei baietz esan, baina desleiala izango da harekin. Max Reinhardtek sortutako antzerki-pantomiman oinarriturik, paraje exotikoetako maitagarrien ipuinen girora eginiko hurbiltze berri bat da. Lubitschek aktore gisa egindako azken lana.