Ernst Lubitsch
Egundoko berregite historikoa, "garai guztietako pelikularik handiena" izendatu zutena. Emil Janningsen Enrike VIII.a, sendo, basati eta ankerra eta Henny Portenen Ana Bolenaren xalotasuna oso bestelakoak dira. Bi arkitektok Londresko dorrearen, Windsor Gazteluaren eta Westminster Abadiaren errepliken eraikuntza zuzendu zuten. 5.000 estrek parte hartu zuten.