Ernst Lubitsch
Mendiko bidelapur talde bateko buruzagiaren alaba bere aita atxilotzeko agindua duen militar-komandoko buruarekin maitemindu da. Hortik abiatuta, Lubitschek militarismoa eta gerra etengabe satirizatzen dituen bilbea asmatu zuen, eta honek Alemanian harrera hotza izan zezan eta Estatu Batuetan estreinatu ez zedin eragin zuen.