Ernst Lubitsch
Mirabe eder batenganako mirespenak Amenes faraoiaren eta Etiopiako erregearen arteko gerra piztu du. Neskak Ramphis maite du ordea. Europan ordura arte ekoizturiko filmerik ikusgarriena izan zen eta piramideen, tenpluen, basamortuen, baita Nilo ibaiaren egundoko berreraikitzea egin zen Ufa alemaniar estudioetan.