Ernst Lubitsch
Montmartreko cocotte bat konpositore batekin txora-txora eginda dago, eta harekin ezkontzea lortuko du. Alabaina, neska gaztea ez da bere senarraren bizimodu txukun eta lasaira ohituko, eta bere larritasun horri irtenbide bat bilatzen saiatuko da. Lubitschek drama hautatu zuen Alemaniako bere azken pelikula egiteko. Estatu Batuetan filma moztu eta amaiera aldatu zioten.