Donostiako Zinemaldian aurkezturiko munduko estreinaldi den dokumental honek Ernst Lubitschen aro berlindarraz argibide berriak ematen ditu, dokumentu filmatu eta testigantzen bitartez. Nicola Lubitsch bere alaba izango dugu garai horretarako gidari, zine-historialarien, haren lanean aditu direnen, egungo alemaniar zuzendari nagusien eta Tom Tykwer, Michael Hanisch, Hans Helmut Prinzler, Enno Patalas, Jan-Christopher Horak, Wolfgang Becker, Amanda Goodpaster eta Dani Levy bezalako pertsona ospetsuen laguntzarekin. Pelikulen laburpen ugari, argazki ezezagunak eta Lubitschekin, Henny Porten aktorearekin eta lehen eskuko beste lekuko batzurekin egindako elkarrizketak, horiek guztiek osatu dute zine-munduko benetako jenio baten erretratu sakona dena.