Rubén jagolearen eginkizuna Plangintza ministroari etengabe eskolta ematean datza. Rubének beti hor egon beharra dauka bai, baina aldi berean, ez nabarmentzen saiatu behar du. Itzaletik den-denaren lekuko da, bizitza metro batzuk haraxeago ondotik pasako balitzaio bezala. Alabaina, gertatutako gauzak ez ditu sekula erabat ulertzen. Bere bizitzaren protagonista ere ez da, bizitza bakartia darama, arreba desorekatu bat, legez kontrako armen salmenta eta prostituta merkeak tartean direla, bizkartzaina izatearen ohikeriaz, eta ministroarengandik edo bere familiarengandik noizbehinka jasotzen dituen irainez gain... Halako presioak lehertu beharra dauka nahitaez, eta horixe da, hain zuzen, Rubéni gertatzera doakiona.