Istorioa 2002ko abuztuan hasten da, Nicolas Petrovek Giza Eskubideen Inter-amerikar Gorteak erabakitako epaia irakurtzen duenean, zeinaren arabera, 1989ko otsailaren 27ko gertakarien senide eta biktimei kalte-ordaina eman beharko dien venezuelar Estatuak. Bertan direnek Venezuelako historia garaikidearen lehena eta geroa mugatu zuten zoritxarreko gertaera odoltsuak gogoratuko dituzte orduan. El Caracazo filmean azaltzen diren pertsonaiak herrialdearen ikuspegia aldarazi zuen gizarte tragediaren -testigantza-fikzioan adierazita- kaltetuetako batzuk besterik ez dira.