Dokumental honen egilea 70 eta 80ko hamarkadetako Kuban hazi zen, Iraultzaren ?urrezko urteetan?, eta paradisua bailitzan gogoratzen du. Hamabost urte geroago, Habanara itzuliko da garai zoriontsu hura berreskuratu eta bere ikaskideetako batzuren patua ezagutzeko asmotan. Iraganera eginiko bidaia etsipenerako bidaia bilakatuko da, errealitate konplexu eta kontraesankor baten inguruko egilearen gogoetak gidari direla. Film honek Zinema Eraikitzeneko iazko ekitaldian Televisión Españolako Saria lortu zuen. Torontoko Jaialdirako hautatua.