David, hogeita bost urteko gaztea, etsita dago eta zoritxarreko da, ikasle gisa porrot egin eta hiriburuan egotea ahalbidetzen zion beka galdu baitu. Berau berreskuratzeko, urtebete barru izango den azterketa gainditu beharko du. Denboran aurrera egin, azterketa gainditu eta independentzia berreskuratu ahal izateko, David Pedreran bizitzera etorri da, ozeanotik gertu dagoen bainuetxe txiki batera, aitak hortxe utzi baitu negu bitartean bere etxe propioa eraiki dezan. Etxearen eraikuntzaren istorioa da hau, mundu berri batean bizirik irauteko Daviden borroka tragikomikoa, gizonak adina txakur dagoen toki batean, non ia ez dagoen emakumerik eta gauzak gehien bat adiskidetasunagatik egiten diren.