Bada urtebete baino gehiago Camila Sepúlveda idazkari lan baten bila dabilela. Sei atal eta elkarrizketa laburren bitartez, bolada luze horretan langabezian egoteak berarentzat izan duen esanahia ezagutuko dugu. Lan-elkarrizketa batera doan aldiro, egoera berean dauden beste emakume batzuren ikuspuntuak entzungo ditu. Camilak badaki urtebete langabe egotea denbora dezente dela, eta nola edo hala, lana aurkitzean ez dela pertsona bera izango.