Eskolan lagun izandako 30 urteko bost emakume 14 urte elkar ikusi gabe egon eta gero, berriro elkartzen dira. Marina bere bizitzako sasoi tirabiratsu batean dago bere maitasun-harreman bikoitza hausteko zorian baita. Tamara bere ahizpa gazteak bizimodu eroa darama gau-klub, droga eta noizbehinkako amoranteen artean. Elenak bere haurdunaldiko azken egunak 8 urteko bere semearekin eta bitxi samarra den bere anaiaren kargura igaroko ditu. Diana, 14 urteko alaba baten ama ezkongabea denak, bere bakardadea duda egin gabe lasaitasunez bizi du. Denak taldeko buru zen Alejandraren etxean elkartuko dira. Bilera hotz samar hasiko da, larri, baina pixkanaka egoeren gainetik lagun bezala lotzen dituen konplizitate samurraz jabetuko dira. Berriz elkar ikustearen eraginez, bakoitzak bizitzan hartu duen bidea zalantzan jarriko du.