Pedro Vargas gorputz eta adimen-urritasun maila desberdinak pairatzen dituen eta San Gregorio herrian bizi den 30 urteko gaztea da. Bere egoera ez da oztopo maitasun-istorio eder baten protagonista izateko, Catirekin batera, adimen-urritasun maila latza nozi duen bere ?printzesarekin?. Edozein drama erromantikoan bezalaxe, maitasun honen gauzatzearen aurka ageri diren antagonistak daude. Pedroren ama Mariari bere gizon-umea maitemindu egin dela onartzea kostatu zaio, eta harremana galarazten saiatuko da. Honez gain, emakumezko protagonistaren zapuztutako ahizpa, Marta, Catiren iratzartze sexualaren beldur da, eta honek Pedrorekin duen harremanean muturra sartuko du. Alabaina, Pedro Vargasek bere printzesaren ondoan egoteko borrokatuko du, bere burua Jainkoari gomentatuko dio eta amodioan sinesten erakutsiko dion Juan zaharraren aholku jakintsuak jarraituko ditu.