Fuera del cielo egun bakar batean gertatzen da... 24 ordutan zehatz-mehatz esateko. Goizeko 6etan hasten da, 5 urte kanpoan egon eta gero, Malboro, Cucúren anaia zaharrena itzuli egin da, eta une horretatik aurrera, orduen joan-etorrian, anaiak euren izaki hurbilek bizi dituzten toki ezberdinetan barrena abiatuko dira, bata-besteari gertutasuna eta leialtasuna erakusteko hurrengo goizeko 6ak arteko epea bakarrik dutela. Zurztasunari buruzko pelikula bat da; gurasoak hilda daudeneko zurztasuna ez ordea, amagandiko eta aitagandiko loturen gabeziagatik sortutakoa baizik. Pertsonaia guztiak, muin-muinean, umezurtz sozialak dira, eta horrek zalantzak, atsekabea eta gaixotasuna sortarazten die, bere gizarte-klasea edozein izanda ere.