Heracles São Pauloko mutil beltz bat da, erreformatorio batean egon ondoren, bertatik atera eta bizimoduz aldatzen saiatuko dena. Mezulari moduan lan bat lortu eta bere lehenbiziko lanegunean, oraindik proban delarik, hamabi lantxo aginduko dizkiote hiri handiko pertsonaia sorta bat elkarrekin uztartzen dituztenak: funtzionarioak, polizia ofizialak, abokatuak, irakasleak, droga-trafikatzaileak eta abar. Sortuko diren arazoen aurrean Heraclesek daukan itxurazko hauskortasunaren eta krimenaren mundutik aparte bere bizitza berregiteko ahaleginaren arteko tirabiraren emaitza egungo Brasilek daukan gizarte arazo nagusienetako baten erretratu errealista izango da: etorkizunean aukerarik izango ez duten gazteena.