Don Plutarco, Genaro bere semeak eta Lucio bilobak bizimodu bikoitza daramate. Batetik, nekazari-giroko musikari umilak dira, eta bestetik, gobernu zapaltzailearen aurkako nekazarien gerrilla mugimenduari irmo laguntzen diote. Armadak beraien herrixka indarrez hartzen duenean, gerrillariek ihesi joan beharko dute, munizioak bertan utzita. Kalterik egiten ez duen biolin-jolearen itxurak eginez, Don Plutarcok plan bat dauka: bere artasoroan gordetako munizioak berreskuratzea. Bere musikak kapitaina liluratuko du, baina munizioak jasotzeko daude oraindik...