Julio Salas etxean hil da gaixotasun luze baten ondorioz, aitzitik, igandea da, eta igandetan ez dute inor hilobiratzen. Familiak ehorzketa agentzia xume baten jabe den ?zopilote? baten zerbitzuak kontratatu beharko ditu, honek ekarriko dizkion buruhausteak imajinatu gabe.