Berto Cochabamba, Boliviako hiri batean bizi den gazte barnerakoi eta bakartia da. Berto Boliviatik alde egiteko bidaia-txartel bat erostekotan dabil, eta horretarako bere ondasunik preziatuena saltzera doa: bere aitonak oinordetzan utzi zion Volkswagen ?65a. Eta horrelaxe, bere lagun onena den Víctor sasijakintsuarekin, hirian barrena batera eta bestera ibilgailua saltzen saiatuko da. Camila, Víctorren maitea, haiekin elkartuko da, euren saltzaile ahalegin arduratsuen monotonia hautsiz. Pelikula Boliviako hiri-bizimoduari buruzko alegia bat da; ikus-osagai hunkigarria duen istorioa da, amodioaren zirkuluari fokatua: bi gizon, emakume bat eta autoa bera.