Fernando Valbuena de Montijos espainiar enpresari gazte, goapo eta diruduna, Buenos Airesera bizitzera joandakoa, Suspiros del Corazón izeneko argazki-nobelen aldizkari batek horoskopoa bete-betean asmatu diola ohartu da. Negozio-erabaki garrantzitsu bat hartzekotan dagoela, datorren hilabeteko iragarpen astralaren berri kosta ahala kosta jakin nahiko du. Bilaketa honek Fernando aldizkariaren argitaletxera eramango du, bere benetako nortasuna ezkutatu eta argazki-nobeletako aktore bihurtuko da. Bertan Fraty ezagutuko du, ordura arte ezezagun zitzaizkion sentimenduak pizten dizkion neska gaztea, eta bidegurutze bati aurre egin beharko dio, bere enpresaburu-bizimodu pragmatiko eta arrakastatsuarekin jarraitu edo bere patua betirako aldatu.