Brasil, 60ko hamarkadako bukaeran. Cristiana, unibertsitate-ikasle batek, eta Saulo, bere literatur irakasleak, ideal iraultzaileek zipriztindutako amodiozko istorio bat bizi dute. Errepresioa areagotzen doan heinean, Saulok Unibertsitatea uztea erabaki, borroka armatuarekin bat egin eta klandestinitatean bizitzea erabakiko du. Cristiana lagun izango du, baina neska luze bakarrik egongo da, Belo Horizonteko apartamentu batean giltzapetua, Saulo gordelekutik kanpoko ekintzetan dabilen bitartean. Azkenik, Cristianari militante zauritu bat zaindu dezan enkargua emango diote, zeinak Cristiana babestearren, txanoarekin egon beharko duen. Erkide berri honek gerrillari batean ezohikoa den ezaugarri bat dauka: dantzaria da eta Nijinskyrekin itsututa dago. Pixkanaka, Cristiana eta txanodun gaztearen arteko harremanak muga guztiz politikoa zeharkatuko du, Saulorekin gatazka piztuz.