Jorgek aitaren lana oinordetzan jaso du hark garun-infartu bat jasan duenean. Hala ere, saihestezina dirudien zoriaren aurka borrokatuko du. Azken urteetan, bere lana betetzen, aita zaintzen eta karrera bat ikasten saiatu da. Orain beste lan bat aurkitzeko ahaleginean dabil. Antonio bere anaiaren bitartez, Paula ezagutuko du, gauza guztiekin arduratsu sentitzeari utzi eta bere desioei aurre ematera bultzatuko duena, besteek berarengandik espero dutena alde batera utziz. Gauzak bestela izan zitezkeen orduan? edo ez. AzulOscuroCasiNegro gogo-aldarte bat da, etorkizun zalantzagarri bat, kolore bat. Batzutan ezagutzen ez dugun kolore bat da, bakoitzaren argi, ikuspegi eta jarreraren arabera, aldatu egiten dena. Askotan oker gaudela gogorarazten digun kolore bat, eta batzuetan gauzak ez direla begiratu hutsez dakusagun kolore horretakoak.