Orain dibortziatuta dauden bi bikote duela hogei urte komunako bizimoduan izan ziren mendialdeko masiara itzuli dira Maxek gonbidatuta, bertan gelditu zen lagun bakarra berau. Orain hogeita hamar urte inguru dituzten horien hiru seme-alabak ere oroitzapen gazi-gozoz beteriko leku horretara joan dira. Euren bizitzak ez dira uste bezala gertatu, eta asteburu horretan frustrazio eta desengainu asko emango dira ezagutzera, gazteenentzat bereziki. Maxek gonbidapenerako baliatu duen aitzakia etxeaz agurtzea da, hau saltzea erabaki baitu nekazal turismoko ostatu bihurtzeko; ordea, nagusien kasuan, garai zaharrak gogora ekartzeko parada izango da: gaua Super 8ko pelikulak ikusten igaroko dute eta gazteek, bizi izandakoak barrez hartzen dituzten arren, aurkitutako pelikulen "remake" bat egitea proposatuko dute.