Veinte años no es nada pelikulak gure herriko azken hogeita bost urteetako historia berregin asmo du, 70eko hamarkada bukaeran Numax fabrikako ahalegin autogestionarioaren protagonisten bizi-ibilbidetik abiatuz. Joaquín Jordák 1979an gertakizun hari buruzko argibideak bilduz filmaturiko Numax presenta... pelikularen amaierako sekuentzia da film berriaren abiapuntua, zeinean pertsona haiek geroztik izandako bizimodua kontatzen zaigun. Langile hauek hogeita bost urte hauetan utzitako arrastoek, industri birmoldaketaren garai latzak bizi izan zituen langile-klase eta belaunaldiaren erretratu zehatza eskaintzen digute eta honez gain, haien esperientzia gure herriko azken urteetako historia bizia berrikusteko eta deskribatzeko baliagarri zaigu. Kontua, azken finean, duela mende laurdena Numax presenta? filmarekin irekitako zirkulua ixtea da.