Berrogei urte inguruko gizon batek bere larritasun, beldur eta galera guztien errepasoa egiten du, geratzen zaion hori edukitzera zerk eraman duen... ez baitu ezer bere-berea denik. Itobeharrez betetako korapilo baten erdian, irtenbiderik gabe, gizonak hiriko antzinatekoen denda batean Bauhaus aulki baten imitazioa aurkitzen du, eta hartan jartzen du aldatzeko duen fede osoa. Alabaina, aulkia erosteko diru bila doan bitartean, aulkia beste pertsona bati saltzen diote.