On Kixote eta Santxo abentura bila noraezean zaldiz dabiltza. Bidean gai espiritualez, zaldunezkoez, praktikoez... eztabaidatzen dute eta euren adiskidetasunean sakontzen dute. Cervantesen On Kixoteren egokitzapen libre honen filmaketa bitartean, talde tekniko-artistikoa ibilaldi zinematografikoan ez ezik, bizi-bidaian ere murgildu zen, protagonista birekin paraleloan, eta pelikularen gai nagusia bi bidaia hauen bat-egitea izango da.