Uda dator eta ikasturtea amaitu da. Vallecas Villa (Madril) ikastetxe publikoko Karlita ikaslea bere jaioterri Ekuadorrera doa oporretan. Karlitaren ikaskide baten ahizpa zaharrena ere, Soraya, etxera itzuliko da: Marokora. Neska hauen bitartez pertsona askok euren sustraiak atzean uzteko arrazoien berri izango dugu. Pobladores ez da inmigrazioari buruzko beste pelikula bat, ez baitu hori hizpide bakarra. Herrialde desberdinetako pertsonez dihardu, oso antzeko motibazioak eta kezkak dituztenak, ordea. Pertsonaiek ez dute pena eman nahi, itxaropena baizik, ez dute errukirik nahi, elkar ulertzea baino, eta euren bizipenen bitartez, etorkin askoren errealitatea azaltzen dute, Europara etorkizun hobeago baten bila datozenak, ez karitate bila.