Hiru urte igaro eta geure protagonistak zentzatu egin dira. Javier Martarekin ezkontzera doa, hark konpromisoari zion beldurraz osatzea lortu duen mediku gaztea berau. Pedro bere neska-lagun berriarekin, Raquelekin txora-txora eginda dago eta honekin azkenik etorkizun bat eraiki dezaketela uste du. Rafa ere Pilarrekin zoriontsu dela dirudi, neskak maitatu eta zaindu ezezik, estilo berezi batez berrezitu ere egiten baitu. Haatik, Raquel eta Martak asmo ezberdinak dituzte euren bikoteen egonkortasuna arriskuan jartzen dutenak. Pilarrek amorante ezezagun batekin berriro maitasunaren poza berreskuratuko du, eta hau ere berrezitzen saiatuko du, nola ez, bere erara. Eta egoera gehiago korapilatzearren, mutilen bizitzan emakume berri bat azalduko da: Carlota, goxoa, ezustez betea, jostalaria eta originala, eta honengatik, jakina, burua galduko dute (bai, zentzudun bihurtzeko zorian zuten horixe).