Eva eta Samuel elkarrekin bizitzera joan berri den maitemindutako bikotea da. Samuelek informazio orokorreko aldizkari batean argazkilari-lana aurkitzen du. Bertan lankide berriak ezagutuko ditu: gertakari-erredaktore den neska erakargarria, gogortutako zine-kritikaria, ekonomia-berriemaile atipikoa, kirol-kazetari zaildua eta musika atala daraman kantautore zapuztua. Horiek guztiak inguruan dituela, Samuelek Evarekin bizitzean sortuko zaizkion zailtasunak gainditzen saiatuko da, bikote izateko zeregin gaitz horretan bere amodioari eusten. Beti zelatari eta babesle den bere amak iraganeko bere akats uste dituenak semeak errepikatu ez ditzan zainduko du. Iragana, hain zuzen, Samuelen bila etorriko da Nievesekin, haurtzaroko lagun batekin berriro elkartu orduko. Baina dena korapilatzen hasiko da Evak Samueli haurdun dagoela aitortzen dionean.