Cuadernos de contabilidad de Manolo Millares dokumentalak espainiar margolaritza garaikideko artista handi eta sakonenetako baten haurtzaroa eta gaztaroa, pertsona nola pintore prestakuntza-urteak kontatzen ditu. Urte hauetako kontakizuna Manolo Millaresek berak oroitzapen moduan idatzita dago IVAMek 1998an argitaratutako kontabilitate-koaderno batzuetan. Horrez gain, bizirik dauden Millaresen anaien oroitzapenak erakusten ditu, baita harekin harremana izandako beste zenbait pertsonaia ere, eta Errepublikako, Gerra Zibileko eta gerraosteko Kanariar Uhartetako giro artistikoa islatzen dutenak.