La dama boba XVII. mendean giroturik dago eta garaiko gizarte matxista oso era ezberdinean saihesten duten bi ahizpen istorioa da. Bata, liburuen bitartez, eta bestea, tuntunarena eginez. Ordea, bi ezkongaien etorrerak bata-bestearekin lehian jarriko ditu. Norgehiagokak eta amodioak euren benetako nortasunak azaleratuko dituzte eta inozoena azkarrena gertatuko da.