Valeria, Vilma, Mercy eta gainerako lankideak modu duin batez tratatu ditzaten eta egunero pairatzen duten indarkeria amaitu dadin amesten dute. Prostituta guatemalarrak dira, zerbitzuko bi dolar kobratzen duten prostitutak. La Línean lan egiten dute, Ozeano Barerantz hiriburua zeharkatzen duen trenbidearen ondoan. Euren arazoez, Poliziaren jazarpenaz eta zigortu gabeko hilketen gainean ohartarazteko, futbol-talde bat osatu zuten, asteetan entrenatu eta bertako txapelketa batean izena eman zuten, prostitutak izateagatik bertatik bota zituzten arren. Kanporatzeak herrialdean eztabaida bizia piztu zuen, arbuioak eta aldeko elkartasuna, gauetik egunera euren bizitzak aldarazi zituztenak. Hauxe da beren istorioa.