Kalea bai toki magikoa, eta gogorra aldi berean. Zarata oldarkorrez betetako ohian horretan loratzen dira ahotsak, batzuetan leun, bestetan urratu. Eta guztiek aurkitzen dute jokalekurik bereziena.