Maca eta Rena ?pelotazoa? eman nahian dabiltzan ez lanbiderik ez bestelako egitekorik ez duten berrogei urte inguruko bi tipo dira. Telebistako lehiaketa batean abeslari-izar berrien bila dabiltzala jakin orduko, Pipo eta David gazteen manager egingo dira, berehala "Los Reyes del King" bihurtuko dituztenak. Taberna, bingo eta bestelako alproja-zulotan kantatu ondoren, La Rota ezagutuko dute, hegoaldeko kostaldean zehar bira bat antolatuko dien folklorika erretiratu eta iluna berau. Horrela, erotzeko moduko road movie bati ekingo diote, non arrakasta-ametsa izaki arraroez betetako amesgaizto bilakatuko zaien: Tom Jonesen klonak, porno-izarrak, arabiar argieginak, marine psikopatikoak, animatzaile erakargarriak, zinegotzi ustelak eta estralurtarrak.