Angelek hogei urte eskas ditu, ordukako lan bat, lagun gutxi eta etorkizun gutxiko boxeo jarduera. Vidal, argentinarra, boxeolari ohia eta banketxe-lapur profesionala, bere bizitzan sartu da. Orduz gero, Angelek bere inguruko bizitza arruntaren edo Vidalek eskaintzen dion etorkizunaren artean aukeratu beharko du: diru erraza, emozio indatsuak, errespetua eta onarpena. Angelen unibertso hauskorra guztiz osatuko da behin betikoz nor den eta nor izan nahi duen erabakitzen duenean.