Tirante El Blanco zaldun ospetsuak Bizantzioko enperadorearen enkargua jaso du Konstantinoplako hiria turkiarren setiotik askatu dezan. Tirantek Inperioak bere gain jarritako esperantza militarrei uste bezala erantzun die. Bere gizonak almogavare ankerren antzekoak dira eta bera turkiarrak kopuruz gehiago izateari inolako beldurrik ez dion estratega abila. Irabazten dakienez, irabazi egiten du, eta ondoren, bere garaipena Carmesinak bere-berea duen hori eman diezaion erabili beharko du: neskaren birjintasuna. Carmesina -ume bat, kasik- izango da Inperioaren oinordeko bakarra ziur aski. Tirante gaztea eta erakargarria da, eta bere ustetan, guztiz garaiezina. Akats bakarra dauka: Tirantek ez du jatorri noblerik.