80ko hamarkada. Gandhi, Fontán eta Andrade legionario ohiek bizirik irautea lege duen auzunea kontrolpean daukate; eta bertan, Nen eta honen lagun Palito, Topo eta Tostao rumbaren munduan arrakasta lortzeko irrikitan daude. Nenen aita, El Guacho ezizenez, rumba abeslari handi bat izan zen, baina haren oroimena besterik ez zaio geratzen. Nenek haren desagerpenaren arrazoien berri jakingo du eta horretan Chata bere amaren eta Gandhi, auzoko nagusiaren arteko harremanak izan zuen eragina. Mendeku gogoa arrakasta lortzeko irrikarekin nahastuko zaio orduan.