Itsasoaren erdian isolatutako toki bat. Gizonezkoek soilik lan egiten duten petrolio-plataforma batean istripu bat gertatu da. Bere iragana ahaztu nahian dabilen emakume bakarti eta misteriotsu bat petrolio-plataformara eramango dute bolada batez itsu geratu den gizon bat zaindu dezan. Bien artean gertutasun bitxi bat hozituz doa, sekretu, egi, gezur, umore eta saminez beteriko lotura bat, eta bertatik ez dira, ez bata ez bestea, ondoriorik gabe aterako, beren bizitzak betirako aldatu baitira.