Lidia, Nastia eta Andrei Txernobilgo katastrofeak kutsaturiko zonaldeetan bizi diren hiru haur ukrainar dira. Istripua gertatu eta askoz geroago jaioak izan arren, hirurek daukate Txernobileko Ziurtagiria, estatuko zenbait laguntza eta diru-laguntzetarako aukera ematen dien txartel bat, nahiz eta jaiotzetik euren bizitzetan betirako arrastoa uzten duen zama ere baden. Historiako istripu nuklear larriena gertatu eta hogei urte geroago, hiru neska-mutiko hauen bizitzen erretratua zirriborratzen da.