Zer ari da gertatzen Afrikan Mendebalderako inmigrazio jendetsuarekin? Nola ari da aldatzen herrialde hauetako bizimodua? Bienvenido Mister Kaita afrikar kontinenteko jatorriko herrialdeetan emigrazioak eragindako ondorioen ikuspegi egiazale eta harrigarria da.