Alaitasunez eta borondate eraldatzailez beteriko amodio, elkartasun eta konpromisozko istorioak. Prostituzioaren mundua ez zen sekula halako hitzekin uztartu. Muerte de una puta aurreiritzi guztiak hausten dituzten emakume apartak aurkezten dizkigun irukidatze berria da.