Kazetari batek maiz hitz egiten zion garai bati buruz idazteko dokumentazio eta material bila hilabeteetan lanez gainezka aritu ondoren, Marcek bere anaia Davidi hots egin dio oporretara joateko. Marcek ezin du deskonektatu ordea, eta Davidek Hegoalderago eramango du, diotenez, jendea oso urrunetik datorren toki bateraino, katuen antzeko biboteak dituen arrain bat harrapatzera. Paraje ezezagun batean barneratuko dira, bertan euren aitona-amonek abentura ugari bizi izan zituztela jakin gabe, eta noraezean dabiltzan pertsonaiak topatuko dituzte paradisu galdu batean murgilduz.