Dantzaldi gau baten amaieran, trenbidean bere buruaz beste egiteko saioan huts egin du Celiak. Gau horretan bertan eta handik gertu, neska bat bortxatu eta hil egin dute. Miguel Angel izeneko polizia kasua ikertzen hasiko da. Ikerketek Celia eta honen senar Agustinengana eramango dute. Baita Celiaren bi ahizpengana ere: Carmen eta Angela. Miguel Angel gero eta gehiago hurbiltzen ari da Celiaren ingurunera; Pedro atxilotuko du, Angelaren lehengo senargaia, eta Jaimeren adiskide egingo da, Carmenen senar ohia. Baina benetako susmagarria Agustin da, Celiaren senarra. Miguel Angel bera ere bolada txarra pasatzen ari da; ikerketaren harian bideratuko du bere frustrazioa eta Celiarengan islatuko bere aldaberatasun psikiko eta emozionala. Hilketak sortutako tirabiren ondorioz, Celiaren bizimodu lasai eta arruntaren atzean ezkutatzen den mundu gorde eta faltsutua argitara aterako da.