Père-Lachaisen, munduko hilerri famatu eta ederrenetako batean, garai eta jatorri orotako artista handiak hilobiratuta daude. Horietako batzuk, Edith Piaf, Proust, Jim Morrison edo Chopin kasu, jendeak gogo biziz ondratzen ditu oraindik. Beste batzuk, ordea, ahantzita geratu dira, edo lantzean behin miresle bakarren baten bisita izaten dute. Forever filmean, kanposantu paregabe honen edertasun misteriotsu, lasaigarri eta kontsolatzailearen lekuko izango gara, bisitarien begien bidez. Batzuk beren pertsona maiteak bisitatzera doaz: senarrak, emazteak, senideak eta lagunak. Beste batzuek euren artista kutunena ondratzen dute hilobi gainean mezu bat edo lore bat paratuz. Eta, azkenik, emakume anonimoen eguneroko bisitaldia dago, hauek bezain ezezagunak diren hilobiak maitekiro garbitzera eta ureztatzera datozenak. Bisitari hauek guztiek arteak eta edertasunak euren bizitzetan duten garrantzia kontatzen diguten heinean, hilerria bere baitan bizidunentzako inspirazio-iturri bilakatuz doa.