Vete de mí Ediporen aitaren istorioa da. Tipo arrunta berau, La Latina antzokian bigarren aktore, berrogeita hamabost urteko gizona, hogeita hemezortzi urteko neska-laguna duena eta Madrilen apartamentu txiki bat, itxura batean zoriontsu bizi dena... Harik eta hogeita hamar urteko bere semea, erdi klaseko Peter Pan bat, bere bizitzan toki baten bila agertzen den arte.