León, mundua bere ikuskizun bihurtu duen gizon bakartia, egun batez guztiz liluratuko da edozein emakume izan zitekeen Lolarekin, eta harrez gero, bere begirada hari bakarrik zuzentzea erabakiko du... Neskak ordea ez du sekula haren berririk izango.