Itxuraz neska arrunta den Amy bere gurasoek arras maite dute eta etorkizun oparoko gazte baten emaztegaia da. Etorkizun bikaina duela dirudi, harik eta bere senargaiak elkarri barne-barneko sekretuak kontatzea proposatuko dion arte... sekula inori kontatu ez dizkioten gauzak. Amyk azkenean amore eman eta bere sekretua kontatzen dionean, den-dena hondatuko da.